×
×  دانلود ترفند تازه تبلیغات استفاده از کلیپ های ماهواره ای برای تبلیغ فیلم

استفاده از کلیپ های ماهواره ای برای تبلیغ فیلم

کلیپ های ماهواره ای، ترفند تازه تبلیغات

 

در طول یک سال و نیم گذشته با موضعگیری نهادهای قانونی علیه پخش آنونس فیلم های سینمایی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، خیلی از دفاتر و موسسات پخش با حذر از موانع مشکل ساز قید این راهکار تبلیغاتی را زده اند. با این وجود همچنان هستند فیلم هایی که با ترفندهای عجیبی از دور دستی بر آتش تبلیغات ماهواره ای دارند و ریسک آن را هم به جان خریده اند. شماری هم اما به راههای جالب تر و اینکه کم دردسرتری متوسل شده اند!

   

پخش کلیپ های سریال ویدئویی «شهرزاد» از شبکه های موسیقی ماهواره ای فارسی زبان از سال گذشته ایده مشابهی را به ذهن خیلی ها رساند. «شهرزاد» در شرایطی که از تبلیغات صدا و سیما محروم بود، در عین شایستگی هایش توانست به کمک کلیپ هایی که با صدای شورانگیز محسن چاوشی و تصاویر خود سریال سر هم شده بود، در کنار تبلیغات مویرگی در فضای ستلایت، به شمار طرفدارانش هم اضافه کند. اقدامی که در اوج بگیر و ببندهای ممنوعیت تبلیغات ماهواره ای برای سینمای ایران، هیچ تبعاتی برای سریال حسن فتحی نداشت. حالا این را داشته باشید تا برویم سراغ فیلم هایی که زیرکانه با احتیاط از کنار محدودیت های قانونی رد شده اند و در قالب موزیک ویدئو به صورت غیرشفاف فیلم هایشان را تبلیغ می کنند. سازندگان «رگ خواب» که از دو ترانه ماندگار همایون شجریان از آلبومی به همین نام به نحو احسن بهره برده اند، کلیپ هایی هم با تصاویر فیلم تهیه کرده اند که در فضای وب وجود دارد و از شبکه های ماهواره ای به وفور در حال نمایش است.

«۲۱ روز بعد» فیلم محبوب حوزه هنری که این روزها برای خیلی از تولیدات سینمای ایران شمشیر را از رو بسته هم کلیپ مشابهی دارد. در این کلیپ در کنار تصاویر فیلم از حضور مهدی یراحی با پوششی مشابه بازیگر کودک و لوکیشن های «۲۱ روز بعد» هم استفاده شده است. یراحی در واقع برای تبلیغات این فیلم کم ستاره حکم یک مهره کلیدی را پیدا کرده و ترانه اش هم جزو اهرم های جذب مخاطب قرار گرفته. همین تازگی در سینما اکسین اهواز با خاموش شدن چراغ های سالن و تاریک شدن پرده، تماشاگران با نور تلفن های همراه خود ترانه تیتراژ فیلم «۲۱ روز بعد» را همخوانی کردند! یراحی سال گذشته در جریان اکران «نفس» هم ترانه ای برای فیلم نرگس آبیار خوانده بود که کیفیت ترانه «۲۱ روز بعد» را نداشت، اما تقریباً همین کارکرد را برای فیلم یافت و اتفاقاً سر از شبکه های ماهواره ای هم در آورد.

در این بین فیلم پوران درخشنده هم از این جنس تبلیغ بی بهره نمانده و اگر چه در «زیر سقف دودی» ترانه ای وجود ندارد، اما کلیپ های آن با صدای سینا سرلک در شبکه های ماهواره ای در تردد است.

«سارا و آیدا» هم که در سکانس کوتاهی از فیلم حامد همایون را بازی داده، به ترانه «چتر خیس» این خواننده در آنونس هایش به شدت متکی است. جالب آنکه سازندگان فیلم، از ترانه جدید «عاشقانه حامد همایون هم در کلیپ های ماهواره ای شان استفاده کرده اند!

دیگر نمونه اخیر این اتفاق، در فیلم «تیک آف» بود که رضا یزدانی در آن بازی و ترانه خوانی کرده بود و موزیک ویدئوهای آن سر از PMC و Gem درآورد. این نماهنگ ها در فضای مجازی و سایت های مختلف در دسترس هستند و طرح اتهام جدی به دفاتر پخش فیلم ها و سازندگان آنها برای دستاویز قرار دادن شان جهت بی نصیب نماندن از تبلیغات پر تماشاگر ماهواره ای راه به جایی نمی برد. در واقع تا وقتی به جای استفاده از امکانات حریف در جهت منافع سینمای ایران صورت مسئله پاک شود، این منافذ خود به خود با ایده پردازی های متنوع باز می شوند و این مسیر بسته نخواهد شد. فقط می ماند ستایش از فعالان عرصه موسیقی که این روزها با مهارت و دوستانه دست سینمای ایران را گرفته اند.





Music and Art
کلیپ های ماهواره ای، ترفند تازه تبلیغات در طول یک سال و نیم گذشته با موضعگیری نهادهای قانونی علیه پخش آنونس فیلم های سینمایی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، خیلی از دفاتر و موسسات پخش با حذر از موانع مشکل ساز قید این راهکار تبلیغاتی را زده اند. با این وجود همچنان هستند فیلم هایی که با ترفندهای عجیبی از دور دستی بر آتش تبلیغات ماهواره ای دارند و ریسک آن را هم به جان خریده اند. شماری هم اما به راههای جالب تر و اینکه کم دردسرتری متوسل شده اند!   پخش کلیپ های سریال ویدئویی «شهرزاد» از شبکه های موسیقی ماهواره ای فارسی زبان از سال گذشته ایده مشابهی را به ذهن خیلی ها رساند. «شهرزاد» در شرایطی که از تبلیغات صدا و سیما محروم بود، در عین شایستگی هایش توانست به کمک کلیپ هایی که با صدای شورانگیز محسن چاوشی و تصاویر خود سریال سر هم شده بود، در کنار تبلیغات مویرگی در فضای ستلایت، به شمار طرفدارانش هم اضافه کند. اقدامی که در اوج بگیر و ببندهای ممنوعیت تبلیغات ماهواره ای برای سینمای ایران، هیچ تبعاتی برای سریال حسن فتحی نداشت. حالا این را داشته باشید تا برویم سراغ فیلم هایی که زیرکانه با احتیاط از کنار محدودیت های قانونی رد شده اند و در قالب موزیک ویدئو به صورت غیرشفاف فیلم هایشان را تبلیغ می کنند. سازندگان «رگ خواب» که از دو ترانه ماندگار همایون شجریان از آلبومی به همین نام به نحو احسن بهره برده اند، کلیپ هایی هم با تصاویر فیلم تهیه کرده اند که در فضای وب وجود دارد و از شبکه های ماهواره ای به وفور در حال نمایش است. «۲۱ روز بعد» فیلم محبوب حوزه هنری که این روزها برای خیلی از تولیدات سینمای ایران شمشیر را از رو بسته هم کلیپ مشابهی دارد. در این کلیپ در کنار تصاویر فیلم از حضور مهدی یراحی با پوششی مشابه بازیگر کودک و لوکیشن های «۲۱ روز بعد» هم استفاده شده است. یراحی در واقع برای تبلیغات این فیلم کم ستاره حکم یک مهره کلیدی را پیدا کرده و ترانه اش هم جزو اهرم های جذب مخاطب قرار گرفته. همین تازگی در سینما اکسین اهواز با خاموش شدن چراغ های سالن و تاریک شدن پرده، تماشاگران با نور تلفن های همراه خود ترانه تیتراژ فیلم «۲۱ روز بعد» را همخوانی کردند! یراحی سال گذشته در جریان اکران «نفس» هم ترانه ای برای فیلم نرگس آبیار خوانده بود که کیفیت ترانه «۲۱ روز بعد» را نداشت، اما تقریباً همین کارکرد را برای فیلم یافت و اتفاقاً سر از شبکه های ماهواره ای هم در آورد.در این بین فیلم پوران درخشنده هم از این جنس تبلیغ بی بهره نمانده و اگر چه در «زیر سقف دودی» ترانه ای وجود ندارد، اما کلیپ های آن با صدای سینا سرلک در شبکه های ماهواره ای در تردد است.«سارا و آیدا» هم که در سکانس کوتاهی از فیلم حامد همایون را بازی داده، به ترانه «چتر خیس» این خواننده در آنونس هایش به شدت متکی است. جالب آنکه سازندگان فیلم، از ترانه جدید «عاشقانه حامد همایون هم در کلیپ های ماهواره ای شان استفاده کرده اند!دیگر نمونه اخیر این اتفاق، در فیلم «تیک آف» بود که رضا یزدانی در آن بازی و ترانه خوانی کرده بود و موزیک ویدئوهای آن سر از PMC و Gem درآورد. این نماهنگ ها در فضای مجازی و سایت های مختلف در دسترس هستند و طرح اتهام جدی به دفاتر پخش فیلم ها و سازندگان آنها برای دستاویز قرار دادن شان جهت بی نصیب نماندن از تبلیغات پر تماشاگر ماهواره ای راه به جایی نمی برد. در واقع تا وقتی به جای استفاده از امکانات حریف در جهت منافع سینمای ایران صورت مسئله پاک شود، این منافذ خود به خود با ایده پردازی های متنوع باز می شوند و این مسیر بسته نخواهد شد. فقط می ماند ستایش از فعالان عرصه موسیقی که این روزها با مهارت و دوستانه دست سینمای ایران را گرفته اند.

کلیپ های ماهواره ای، ترفند تازه تبلیغات

 

در طول یک سال و نیم گذشته با موضعگیری نهادهای قانونی علیه پخش آنونس فیلم های سینمایی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، خیلی از دفاتر و موسسات پخش با حذر از موانع مشکل ساز قید این راهکار تبلیغاتی را زده اند. با این وجود همچنان هستند فیلم هایی که با ترفندهای عجیبی از دور دستی بر آتش تبلیغات ماهواره ای دارند و ریسک آن را هم به جان خریده اند. شماری هم اما به راههای جالب تر و اینکه کم دردسرتری متوسل شده اند!

   

پخش کلیپ های سریال ویدئویی «شهرزاد» از شبکه های موسیقی ماهواره ای فارسی زبان از سال گذشته ایده مشابهی را به ذهن خیلی ها رساند. «شهرزاد» در شرایطی که از تبلیغات صدا و سیما محروم بود، در عین شایستگی هایش توانست به کمک کلیپ هایی که با صدای شورانگیز محسن چاوشی و تصاویر خود سریال سر هم شده بود، در کنار تبلیغات مویرگی در فضای ستلایت، به شمار طرفدارانش هم اضافه کند. اقدامی که در اوج بگیر و ببندهای ممنوعیت تبلیغات ماهواره ای برای سینمای ایران، هیچ تبعاتی برای سریال حسن فتحی نداشت. حالا این را داشته باشید تا برویم سراغ فیلم هایی که زیرکانه با احتیاط از کنار محدودیت های قانونی رد شده اند و در قالب موزیک ویدئو به صورت غیرشفاف فیلم هایشان را تبلیغ می کنند. سازندگان «رگ خواب» که از دو ترانه ماندگار همایون شجریان از آلبومی به همین نام به نحو احسن بهره برده اند، کلیپ هایی هم با تصاویر فیلم تهیه کرده اند که در فضای وب وجود دارد و از شبکه های ماهواره ای به وفور در حال نمایش است.

«۲۱ روز بعد» فیلم محبوب حوزه هنری که این روزها برای خیلی از تولیدات سینمای ایران شمشیر را از رو بسته هم کلیپ مشابهی دارد. در این کلیپ در کنار تصاویر فیلم از حضور مهدی یراحی با پوششی مشابه بازیگر کودک و لوکیشن های «۲۱ روز بعد» هم استفاده شده است. یراحی در واقع برای تبلیغات این فیلم کم ستاره حکم یک مهره کلیدی را پیدا کرده و ترانه اش هم جزو اهرم های جذب مخاطب قرار گرفته. همین تازگی در سینما اکسین اهواز با خاموش شدن چراغ های سالن و تاریک شدن پرده، تماشاگران با نور تلفن های همراه خود ترانه تیتراژ فیلم «۲۱ روز بعد» را همخوانی کردند! یراحی سال گذشته در جریان اکران «نفس» هم ترانه ای برای فیلم نرگس آبیار خوانده بود که کیفیت ترانه «۲۱ روز بعد» را نداشت، اما تقریباً همین کارکرد را برای فیلم یافت و اتفاقاً سر از شبکه های ماهواره ای هم در آورد.

در این بین فیلم پوران درخشنده هم از این جنس تبلیغ بی بهره نمانده و اگر چه در «زیر سقف دودی» ترانه ای وجود ندارد، اما کلیپ های آن با صدای سینا سرلک در شبکه های ماهواره ای در تردد است.

«سارا و آیدا» هم که در سکانس کوتاهی از فیلم حامد همایون را بازی داده، به ترانه «چتر خیس» این خواننده در آنونس هایش به شدت متکی است. جالب آنکه سازندگان فیلم، از ترانه جدید «عاشقانه حامد همایون هم در کلیپ های ماهواره ای شان استفاده کرده اند!

دیگر نمونه اخیر این اتفاق، در فیلم «تیک آف» بود که رضا یزدانی در آن بازی و ترانه خوانی کرده بود و موزیک ویدئوهای آن سر از PMC و Gem درآورد. این نماهنگ ها در فضای مجازی و سایت های مختلف در دسترس هستند و طرح اتهام جدی به دفاتر پخش فیلم ها و سازندگان آنها برای دستاویز قرار دادن شان جهت بی نصیب نماندن از تبلیغات پر تماشاگر ماهواره ای راه به جایی نمی برد. در واقع تا وقتی به جای استفاده از امکانات حریف در جهت منافع سینمای ایران صورت مسئله پاک شود، این منافذ خود به خود با ایده پردازی های متنوع باز می شوند و این مسیر بسته نخواهد شد. فقط می ماند ستایش از فعالان عرصه موسیقی که این روزها با مهارت و دوستانه دست سینمای ایران را گرفته اند.

ترفند تازه تبلیغات
استفاده از کلیپ های ماهواره ای برای تبلیغ فیلم
2017 / 08 / 31
Music and Art Music and Art news آخرین خبر از ترفند تازه تبلیغات اخبار موسیقی اخبار موسیقی پاپ ترفند تازه تبلیغات خبر جدید در مورد ترفند تازه تبلیغات خبرای جدید ازترفند تازه تبلیغات درباره ترفند تازه تبلیغات
More