×
×  دانلود علیرضا بدیع افشاگری علیرضا بدیع درباره تیتراژهای تلویزیونی

افشاگری علیرضا بدیع درباره تیتراژهای تلویزیونی

پشت پرده سفارش تیتراژهای تلویزیونی

موقعیت‌ها خرید و فروش می‌شوند

گراتومیک - علیرضا بدیع از ماجرای رابطه بین تهیه کنندگان برخی آثار تلویزیونی و خوانندگان خبر می دهد که باعث می شود تیتراژ سریال ها و مجموعه ها به ویژه آثار مناسبتی خرید و فروش شود.

علیرضا بدیع شاعر و ترانه‌سرا درباره کیفیت ترانه های تیتراژ سریال های تلویزیونی در ایام مناسبتی به ویژه ماه مبارک رمضان توضیح داد: درباره تیتراژ سریال های ماه رمضان امسال فعلا نمی توان نظر مشخصی داد زیرا باید منتظر ماند و دید که این آثار تا چه حد در ذهن مردم رسوب کرده و در یادشان باقی می ماند، اما اگر بخواهیم درباره کلیت تیتراژهای تولید شده در سیما نظر بدهم باید به این مطلب اشاره کنم که در این چارچوب هم کارهای خوب و هم کارهای نازل تولید می شود که در هر دو موارد مارکتینگ موسیقی مورد توجه است.

طی سال های اخیر به دلیل روابط برخی از تهیه کننده‌های سریال ها و مجموعه های تلویزیونی با جامعه موسیقی شاهد فروش تیتراژها هستیم یعنی تهیه کننده برای تامین بخشی از هزینه های خود اقدام به فروش تیتراژ می کند که خریدار نیز در اغلب موارد برخی خواننده ها هستند. خواننده ای که دست به چنین اقدامی می زند وقتی می بیند با خریداری یک تیتراژ به اندازه پخش چندین تک آهنگ در فضای مجازی مشهور می شود از موضوع استقبال می کند.

وقتی به تیتراژهای اوایل دهه ۸۰ نگاه می کنیم می بینیم که اغلب آنها توسط بهترین خوانندگان و ترانه سرایان تهیه می شدند و شاخص اصلی انتخاب آثار مسایل فنی بود و همین امر باعث ماندگاری آنها شد.

بدیع درباره کاهش کیفیت ترانه ها، ملودی ها و انتخاب خوانندگان تیتراژهای تلویزیونی بیان کرد: چندین سال پیش این موضوع مطرح شد که سازمان صدا و سیما با موسیقی پاپ مخالف است ولی حالا می بینیم که عرصه بیشتر در اختیار اینگونه آثار است. متاسفانه افراط و تفریط کار را به جایی رسانده که شاهد شرایط نابسمان و مدیریت نشده ای در جریان تیتراژها هستیم.

مردم خواستار شنیدن موسیقی پاپ هستند ولی باید آثاری باکیفیت در اختیار آنها قرار داد نه اینکه ترانه ها و آثار ضعیف در رسانه ملی پخش شود.

من معتقدم برای بهبود و استانداردسازی تیتراژ سریال ها و مجموعه های تلویزیونی باید مرجعی وجود داشته باشد که بتواند معرف و انتخابگر موسیقی خوب در رسانه ملی به حساب آید. البته ما مجموعه ای چون مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما را داریم اما به نظر می آید تهیه کنندگان آنچنان به این مرکز و آثار تولید شده آن توجهی نمی کنند.

   





alireza badi
پشت پرده سفارش تیتراژهای تلویزیونیموقعیت‌ها خرید و فروش می‌شوندگراتومیک - علیرضا بدیع از ماجرای رابطه بین تهیه کنندگان برخی آثار تلویزیونی و خوانندگان خبر می دهد که باعث می شود تیتراژ سریال ها و مجموعه ها به ویژه آثار مناسبتی خرید و فروش شود.علیرضا بدیع شاعر و ترانه‌سرا درباره کیفیت ترانه های تیتراژ سریال های تلویزیونی در ایام مناسبتی به ویژه ماه مبارک رمضان توضیح داد: درباره تیتراژ سریال های ماه رمضان امسال فعلا نمی توان نظر مشخصی داد زیرا باید منتظر ماند و دید که این آثار تا چه حد در ذهن مردم رسوب کرده و در یادشان باقی می ماند، اما اگر بخواهیم درباره کلیت تیتراژهای تولید شده در سیما نظر بدهم باید به این مطلب اشاره کنم که در این چارچوب هم کارهای خوب و هم کارهای نازل تولید می شود که در هر دو موارد مارکتینگ موسیقی مورد توجه است.طی سال های اخیر به دلیل روابط برخی از تهیه کننده‌های سریال ها و مجموعه های تلویزیونی با جامعه موسیقی شاهد فروش تیتراژها هستیم یعنی تهیه کننده برای تامین بخشی از هزینه های خود اقدام به فروش تیتراژ می کند که خریدار نیز در اغلب موارد برخی خواننده ها هستند. خواننده ای که دست به چنین اقدامی می زند وقتی می بیند با خریداری یک تیتراژ به اندازه پخش چندین تک آهنگ در فضای مجازی مشهور می شود از موضوع استقبال می کند.وقتی به تیتراژهای اوایل دهه ۸۰ نگاه می کنیم می بینیم که اغلب آنها توسط بهترین خوانندگان و ترانه سرایان تهیه می شدند و شاخص اصلی انتخاب آثار مسایل فنی بود و همین امر باعث ماندگاری آنها شد.بدیع درباره کاهش کیفیت ترانه ها، ملودی ها و انتخاب خوانندگان تیتراژهای تلویزیونی بیان کرد: چندین سال پیش این موضوع مطرح شد که سازمان صدا و سیما با موسیقی پاپ مخالف است ولی حالا می بینیم که عرصه بیشتر در اختیار اینگونه آثار است. متاسفانه افراط و تفریط کار را به جایی رسانده که شاهد شرایط نابسمان و مدیریت نشده ای در جریان تیتراژها هستیم.مردم خواستار شنیدن موسیقی پاپ هستند ولی باید آثاری باکیفیت در اختیار آنها قرار داد نه اینکه ترانه ها و آثار ضعیف در رسانه ملی پخش شود.من معتقدم برای بهبود و استانداردسازی تیتراژ سریال ها و مجموعه های تلویزیونی باید مرجعی وجود داشته باشد که بتواند معرف و انتخابگر موسیقی خوب در رسانه ملی به حساب آید. البته ما مجموعه ای چون مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما را داریم اما به نظر می آید تهیه کنندگان آنچنان به این مرکز و آثار تولید شده آن توجهی نمی کنند.   

پشت پرده سفارش تیتراژهای تلویزیونی

موقعیت‌ها خرید و فروش می‌شوند

گراتومیک - علیرضا بدیع از ماجرای رابطه بین تهیه کنندگان برخی آثار تلویزیونی و خوانندگان خبر می دهد که باعث می شود تیتراژ سریال ها و مجموعه ها به ویژه آثار مناسبتی خرید و فروش شود.

علیرضا بدیع شاعر و ترانه‌سرا درباره کیفیت ترانه های تیتراژ سریال های تلویزیونی در ایام مناسبتی به ویژه ماه مبارک رمضان توضیح داد: درباره تیتراژ سریال های ماه رمضان امسال فعلا نمی توان نظر مشخصی داد زیرا باید منتظر ماند و دید که این آثار تا چه حد در ذهن مردم رسوب کرده و در یادشان باقی می ماند، اما اگر بخواهیم درباره کلیت تیتراژهای تولید شده در سیما نظر بدهم باید به این مطلب اشاره کنم که در این چارچوب هم کارهای خوب و هم کارهای نازل تولید می شود که در هر دو موارد مارکتینگ موسیقی مورد توجه است.

طی سال های اخیر به دلیل روابط برخی از تهیه کننده‌های سریال ها و مجموعه های تلویزیونی با جامعه موسیقی شاهد فروش تیتراژها هستیم یعنی تهیه کننده برای تامین بخشی از هزینه های خود اقدام به فروش تیتراژ می کند که خریدار نیز در اغلب موارد برخی خواننده ها هستند. خواننده ای که دست به چنین اقدامی می زند وقتی می بیند با خریداری یک تیتراژ به اندازه پخش چندین تک آهنگ در فضای مجازی مشهور می شود از موضوع استقبال می کند.

وقتی به تیتراژهای اوایل دهه ۸۰ نگاه می کنیم می بینیم که اغلب آنها توسط بهترین خوانندگان و ترانه سرایان تهیه می شدند و شاخص اصلی انتخاب آثار مسایل فنی بود و همین امر باعث ماندگاری آنها شد.

بدیع درباره کاهش کیفیت ترانه ها، ملودی ها و انتخاب خوانندگان تیتراژهای تلویزیونی بیان کرد: چندین سال پیش این موضوع مطرح شد که سازمان صدا و سیما با موسیقی پاپ مخالف است ولی حالا می بینیم که عرصه بیشتر در اختیار اینگونه آثار است. متاسفانه افراط و تفریط کار را به جایی رسانده که شاهد شرایط نابسمان و مدیریت نشده ای در جریان تیتراژها هستیم.

مردم خواستار شنیدن موسیقی پاپ هستند ولی باید آثاری باکیفیت در اختیار آنها قرار داد نه اینکه ترانه ها و آثار ضعیف در رسانه ملی پخش شود.

من معتقدم برای بهبود و استانداردسازی تیتراژ سریال ها و مجموعه های تلویزیونی باید مرجعی وجود داشته باشد که بتواند معرف و انتخابگر موسیقی خوب در رسانه ملی به حساب آید. البته ما مجموعه ای چون مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما را داریم اما به نظر می آید تهیه کنندگان آنچنان به این مرکز و آثار تولید شده آن توجهی نمی کنند.

   
علیرضا بدیع
افشاگری علیرضا بدیع درباره تیتراژهای تلویزیونی
2018 / 05 / 23
alireza badi alireza badi news آخرین خبر از علیرضا بدیع آموزش موسیقی اخبار موسیقی اخبار موسیقی پاپ افشاگری علیرضا بدیع درباره تیتراژهای تلویزیونی خبر جدید در مورد علیرضا بدیع خبرای جدید ازعلیرضا بدیع دانستنی ها در مورد موسیقی درباره علیرضا بدیع علیرضا بدیع موسیقایی نقد برسی نقد برسی در مورد هنر نقد برسی موسیقی
More