×
×  دانلود رضا صادقی گفتگوی رضا صادقی در برنامه فرمول یک

گفتگوی رضا صادقی در برنامه فرمول یک

از رای‌ام پشیمان نیستم اما توقع این شرایط را نداشتم

اگر کاری نمی‌کنیم حداقل در تلویزیون نگوییم همه چیز خوب است!

گراتومیک - رضا صادقی در برنامه «فرمول یک» از حاشیه‌های یکی از پست‌هایش در فضای مجازی مبنی‌ بر پشیمانی از رای دادن به حسن روحانی تا ایده کنسرت خیابانی و... گفت.

علی ضیا، عصر شنبه، ۲۷ مرداد میزبان رضا صادقی (خواننده موسیقی پاپ) بود که به بهانه تولد ۳۹ سالگی‌اش مهمان «فرمول یک» شده بود. صادقی در این برنامه از حاشیه‌های یکی از پست‌هایش در فضای مجازی مبنی‌ بر پشیمانی از رای دادن به حسن روحانی تا ایده کنسرت خیابانی، لغو کنسرت‌ها و شهدای مدافع حرم گفت.

کدام بازیگر استعداد رضا صادقی را کشف کرد؟

در ادامه آیتمی‌ شامل گفت‌وگو با امین تارخ (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) روی آنتن رفت که درباره استعدادیابی رضا صادقی طی سال‌های گذشته گفت: ۱۲، ۱۳ سال پیش بود که در هتلی در بندرعباس آقای صادقی به همراه نوازندگان به عنوان یکی از برنامه‌های پذیرایی، اجرای موسیقی داشتند. آن زمان من حیرت کرده بودم که چنین صدای دلنشین و زیبا و تعلیم دیده‌ای می‌شنوم. حین اجرای یکی از آهنگ‌ها ناخودآگاه بلند شدم و دست زدم و دیگر مهمانان هم بلند شدند.

او در این فیلم افزود: بعد از پایان اجرا کنار صحنه رفتم و به آقای صادقی گفتم شما در شهرستان چه می‌کنید؟ شما هم صدا دارید، هم موسیقی را می‌شناسید، هم خلاقید. اگر به تهران بیایید قطعا موفق می‌شوید. یک سال و اندی بعد او به تهران آمد و کارش را در سطح حرفه‌ای آغاز کرد و رضا صادقی شد که شما می‌شناسید. خدا را شکر می‌کنم که وسیله‌ای شدم که مردم از صدای این نازنین هنرمند بهره ببرند و تولدشان را هم تبریک می‌گویم. البته بعد از آن هیچ وقت سعادت دیدار با او را نداشتم اما همیشه در ماشین و هر موقعیتی که دست بدهد از صدای دلنشین او استفاده می‌کنم. چندین و چند بار هم با مصاحبه‌های مختلف او در مجلات گوناگون روبه‌رو شده‌ام که از این خاطره به درستی یاد کرده است.

پس از پخش این قطعه تصویری، علی ضیا گفت‌وگوی خود را با رضا صادقی آغاز کرد و از او درباره مو و ریش سپیدش سئوال کرد.

رضا صادقی هم در پاسخ گفت: ۳۹ سالم تمام شد و به ۴۰ سالگی قدم گذاشتم. دو دختر دارم و نازشان را می‌خرم. مگر می‌شود موهایم سفید نشود. درباره آقای تارخ هم باید بگویم، ایشان همیشه آنقدر درگیر اتفاقات بزرگ بودند که در دسترس نبودند اما همین که می‌دانم حالشان خوب است خوشحالم. آنقدر این مرد برایم بزرگ است که حتی اگر شماره‌اش را داشته باشم به خودم می‌گویم زنگ بزنم چه بگویم؟

هر کسی بگوید گرسنه‌ام یا کار ندارم، به او انگ می‌زنند

این خواننده پاپ درباره راز چند سال محبوبیت برای قشرهای مختلف گفت: من تنها کاری که کردم این بود که همیشه خودم بودم، کنار مردمم بودم و حرفی که زده‌ام فارغ از مرده باد و زنده باد بوده است. خیلی‌ها درباره هفتادی‌ها و هشتادی‌ها و نودی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که مزاح است. به نظرم آن‌ها نگاه خیلی دقیقی دارند و من یا هر هنرمند دیگری باید برای آن‌ها برنامه خاص خودشان را داشته باشیم.

صادقی درباره واکنش بی‌ادبانه برخی از کاربران فضای مجازی نسبت به خودش اظهار کرد: کسی که در فضای مجازی فحش می‌دهد خیلی خشم درون دارد اما او همسایه و همشهری و همخاک من است و چه بهتر که بیاید و در صفحه من خشمش را تخلیه کند تا این که بخواهد به سطح شهر برود و زن‌آزاری و بچه‌آزاری و دخترآزاری کند. عیبی ندارد اگر بیایند خشمشان را در صفحه مجازی من خالی کنند. همانطور که من بی‌اجازه با صدایم وارد خانه مردم می‌شوم، آن‌ها هم اجازه دارند بیایند در صفحه من و هرچه می‌خواهند بنویسند. این روزها آستانه طاقت هیچکس به اندازه نیست. هرکسی بگوید من گرسنه‌ام یا کار ندارم به او انگ می‌زنند. از صداوسیما ممنونم که فضایی برای طرح این مسائل فراهم می‌کند اما این فضاها آنقدر کم است که ممکن است به ما بگویند شما پشتتان به جایی گرم است که می‌توانید این چیزها را بگویید.

اگر می‌گویم از رای به روحانی پشیمانم دلایل موجه دارم

خواننده «وایسا دنیا» درباره موضع گیری‌های سیاسی‌اش گفت: اینکه می‌گویند تو مگر سواد سیاسی داری که حرف می‌زنی را قبول ندارم. مگر قرار است ۸۰ میلیون نفر فوق لیسانس علوم سیاسی داشته باشند که رای بدهند؟ پس اگر اینطور باشد من که لیسانس علوم سیاسی ندارم، دوره‌های بعد نمی‌توانم رای بدهم! من به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارم نسبت به کسی که به عنوان خدمتگزار مردم قرار است نگاه آن‌ها را مثبت کند، اظهار نظر کنم. من اگر حرفی زدم و اظهار پشیمانی کردم به خاطر دلایل بسیار موجهی است که روبرویم است. همسایه‌هایی که حالشان بد است. عزیزی در نجف‌آباد مرا بغل کرد و تولدم را تبریک گفت و در آغوشم گریه کرد. گفت هر بار سعی کردم هدیه کوچکی برایت بیاورم اما این بار فقط پولم به بلیت رسید.

او افزود: من زمانی که آقای روحانی رییس جمهور شدند متنی نوشتم مبنی بر اینکه امیدوارم چیزهایی که گفتید انجام شود. من هم وارد مسائل سیاسی نمی‌شوم فقط می‌گویم همسایه‌ام و هوادارم گرسنه است. شاید به همین دلیل تولد امسال رویم نشد کسی را دعوت کنم. فقط خودم بودم، دو تا دخترهایم، همسرم و پدر خانمم.

صادقی درباره لغو برخی کنسرت‌ها اظهار کرد: بعضی‌ها می‌گویند چرا کنسرت می‌گذارید؟ اما من یک نکته را می‌گویم شما ما را کنار بگذارید، اما خواهید دید که ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر در کنار ما با برگزاری یک کنسرت برای خانواده‌شان نان می‌برند. کسانی که هم فکر کردند لغو کنسرت کار خوبی است و می‌تواند مردم را تسکین دهد دمشان گرم که این کار را می‌کنند.

او در پاسخ به این که پس با سیروان خسروی آشتی کرده‌اید، گفت: من با کسی قهر نیستم.

این خواننده در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: بعضی‌ها فکر می‌کنند ما برای هر کنسرت یک میلیارد می‌گیریم اگر اینطور بود که من بعد از کنسرت سوم کاندیدای ریاست جمهوری می‌شدم! اشکال من سلبریتی است که خانه و ماشین اجاره‌ای و قسطی را به نام خودم می‌زنم و عکس آن را در صفحات مجازی می‌گذارم. من یک آدم اجتماعی هستم، سیاسی بودن را هم دوست ندارم. اگر حرفی که می‌زنم سیاسی تلقی می‌شود چون به معیشت مردم ربط دارد، به خوانندگی و هنر من ربط دارد.

صادقی درباره اینکه گفته بود از رای دادن به روحانی پشیمان است، توضیح داد: از رای‌ام پشیمان نیستم اما توقع این شرایط را نداشتم. اذعان دارم بعضی اتفاقات تقصیر دولت مردان نیست. گاهی اتفاقاتی در شهرهایمان می‌بینیم که نمی‌دانیم چه بگوییم.

او با روایت زندگی مادربزرگی که دخترش اعتیاد دارد و در شرایط سخت از نوه‌هایش مراقبت می‌کند، تاکید کرد: چطور است که یک نفر می‌تواند سه هزار و پنج هزار و هشت هزار میلیارد اختلاس کند و ما آنقدر این‌ها را شنیده‌ایم که دیگر اعداد و ارقام شوخی شده‌اند در حالی که اگر یک پنجم این‌ها را می‌توانستیم برای مردممان خرج کنیم از این حال و روز درمی‌آمدند.

اگر کاری نمی‌کنیم حداقل در تلویزیون نگوییم همه چیز خوب است!

خواننده «دیگه مشکی نمی‌پوشم» ادامه داد: نمی‌شود که فقط دلمان خوش باشد که این را برداریم آن یکی را بگذاریم تا همه چیز خوب شود! می‌دانیم تحریم هست. زمان جنگ هم بود. من بچه جنگم. آن زمان کسی نمی‌گفت چه کسی راستی است چه کسی چپی و... فقط همه پشت هم بودیم. از مجموعه شما ممنونم که آمدید این لحظه را برایم شیرین کنید از سازمان صداوسیما ممنونم که فرصتی فراهم کرد تا بیایم و این حرف‌ها را بزنم. همه می‌دانیم که همه چیز گل و بلبل نیست. تو را به خدا اگر کاری نمی‌کنید نیایید بگویید همه چیز خوب است! البته من که خیلی وقت است اخبار نمی‌بینم!

صادقی در ادامه گفت: بعضی وقت‌ها یک چیزهایی می‌بینیم که باورمان نمی‌شود. تصاویر جوانانی را روی آنتن می‌بینیم که شطرنجی‌شان کرده‌اند و روی استیج نشانشان می‌دهند. همان کسانی که بیلبورد کنسرت‌هایشان در اطراف همین مجموعه صداوسیما هم هست. پس کی می‌خواهیم با هم برادر شویم؟

او درباره ایده کنسرت خیابانی اظهار کرد: کنسرت خیابانی عالی و فوق‌العاده است و فقط یک مطلب کوچک دارد. قطعا هوای من خواننده را دارند اما عزیزی که پول می‌دهد و داخل سالن می‌آید و لیزر توی چشمش می‌اندازند، در خیابان چه کارش می‌کنند؟ آیا حال مردم خوب خواهد بود؟ شعار که نمی‌دهیم. شرط من که گفته بودم دوست دارم کنسرت رایگان کنار دریا بگذارم هم همین بود که زن و فرزند مردم محترم بیایند و محترم بروند. جایشان راحت باشد و در امنیت باشند.

ماجرای دلخوری رضا صادقی از محمد علیزاده

این خواننده در پاسخ به سوالی درباره دلخوری از محمد علیزاده به خاطر خواندن آهنگی از او تاکید کرد: من محمد علیزاده را خیلی دوست دارم و پیش از این ماجراها، او به طور عجیب و غریبی کنار من بود. من از اینکه او آهنگ مرا خواند ناراحت نشدم ماجرا این بود که وقتی از او پرسیدند چرا خواندی؟ گفت این آهنگ صادقی نیست و فولکلور است. وگرنه هر کس شعر مرا بخواند دارد مرا تبلیغ می‌کند. من صدا و مدل خواندن علیزاده را دوست دارم.

در ادامه ضیا نیز توضیح داد: از کانون هواداران شما در شهرهای مختلف ممنونم که همه‌شان کیک گرفتند، مشکی پوشیدند و برای ما ویدئو فرستادند. عذر می‌خواهیم که نمی‌توانیم این ویدئو را پخش کنیم.

وی در ادامه توئیت‌های شوخی با صادقی را برای او خواند که صادقی نیز در پاسخ به این نوشته‌ها گفت: از کسانی که توئیت می‌کنند ممنونم. درباره جوک‌ها و لطیفه‌هایی که ساخته بودند این نظر را دارم که در سخت‌ترین شرایط طنازانه عمل می‌کنند.

بعد از این بخش از صحبتهای صادقی، تابلو طراحی شده توسط شایان کندری به عنوان هدیه «فرمول یک» به او اهدا شد و او که به شوخی می‌گفت توقع دلار داشته، بیان کرد: شمع ۳۹ سالگی را که فوت می‌کردم خدا را گواه می‌گیرم آرزو کردم سفره مردم پرتر شود.

بازیگر فیلم «بی‌خداحافظی» در پاسخ به اینکه فکر می‌کند ۱۰ سال دیگر کجاست، گفت: ۱۰ سال دیگر حتما جای بدی نیستم اما برای این که جای بهتر و بهتری باشم تلاش می‌کنم. با حمایت مردم و دعای پدر و مادر و همسرم و لطف دوستانی مثل شما امیدوارم این اتفاق بیفتد. من دوست دارم فصل تازه‌ای در خوانندگی‌ام رقم بخورد و حالا که دختران کوچکی دارم دلم می‌خواهد از دختران این سرزمین بیشتر حمایت شود. کار دختران فقط کز کردن نیست.

شهدا بر سر ما منت دارند

او با بیان اینکه از موسیقی گرفته تا سیاست، همه چیز ابتذال هم دارد، درباره تبریک سال نو در برنامه تحویل سال نوی علی ضیا به خانواده شهدای مدافع حرم که جریان‌ساز شده بود، توضیح داد: من فارغ از مرده باد و زنده باد همیشه حرف‌هایم را زده‌ام. شهدا منت بر سر ما دارند و من ارادت ویژه‌ای نسبت به آن‌ها دارم. یاد بچه‌هایم هم می‌دهم که ممنونشان باشند. دختر من یک واکسن برای سلامتی‌اش می‌زند حالم بد است تو فکر کن که کسی بچه‌اش را ۲۸ سال بزرگ می‌کند و او می‌رود و استخوان برمی‌گردد.

این خواننده تصریح کرد: بعضی‌ها می‌گویند خانواده شهدا امتیاز می‌گیرند. آیا شما حاضرید پدرتان را بدهید و بن و کارت سربازی و دانشگاه بگیرید؟ از شهدا ممنونم. فقط همین. البته این را هم بگویم من هیچوقت روی شاخه کسی نرفتم و قبطه شاخه کسی را هم نخوردم از زمینی که به لطف خدا و کرم مرتضی علی به من می‌رسد ریشه می‌گیرم و بالا می‌روم.

اگر عصا نداشتم شرخر شده بودم!

او در پاسخ به اینکه آیا به خاطر پایش هم از خدا شاکی نبوده، اظهار کرد: بچه‌ها دویدند من چون ندویدم نشستم و خواندم. من با شیطنتی که از خودم سراغ دارم اگر عصا نداشتم حالا شرخری چیزی بودم.

این خواننده در پایان صحبت‌های خود از برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود در روز هشتم شهریور خبر داد.

   





reza sadeghi
از رای‌ام پشیمان نیستم اما توقع این شرایط را نداشتماگر کاری نمی‌کنیم حداقل در تلویزیون نگوییم همه چیز خوب است!گراتومیک - رضا صادقی در برنامه «فرمول یک» از حاشیه‌های یکی از پست‌هایش در فضای مجازی مبنی‌ بر پشیمانی از رای دادن به حسن روحانی تا ایده کنسرت خیابانی و... گفت.علی ضیا، عصر شنبه، ۲۷ مرداد میزبان رضا صادقی (خواننده موسیقی پاپ) بود که به بهانه تولد ۳۹ سالگی‌اش مهمان «فرمول یک» شده بود. صادقی در این برنامه از حاشیه‌های یکی از پست‌هایش در فضای مجازی مبنی‌ بر پشیمانی از رای دادن به حسن روحانی تا ایده کنسرت خیابانی، لغو کنسرت‌ها و شهدای مدافع حرم گفت.کدام بازیگر استعداد رضا صادقی را کشف کرد؟در ادامه آیتمی‌ شامل گفت‌وگو با امین تارخ (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) روی آنتن رفت که درباره استعدادیابی رضا صادقی طی سال‌های گذشته گفت: ۱۲، ۱۳ سال پیش بود که در هتلی در بندرعباس آقای صادقی به همراه نوازندگان به عنوان یکی از برنامه‌های پذیرایی، اجرای موسیقی داشتند. آن زمان من حیرت کرده بودم که چنین صدای دلنشین و زیبا و تعلیم دیده‌ای می‌شنوم. حین اجرای یکی از آهنگ‌ها ناخودآگاه بلند شدم و دست زدم و دیگر مهمانان هم بلند شدند.او در این فیلم افزود: بعد از پایان اجرا کنار صحنه رفتم و به آقای صادقی گفتم شما در شهرستان چه می‌کنید؟ شما هم صدا دارید، هم موسیقی را می‌شناسید، هم خلاقید. اگر به تهران بیایید قطعا موفق می‌شوید. یک سال و اندی بعد او به تهران آمد و کارش را در سطح حرفه‌ای آغاز کرد و رضا صادقی شد که شما می‌شناسید. خدا را شکر می‌کنم که وسیله‌ای شدم که مردم از صدای این نازنین هنرمند بهره ببرند و تولدشان را هم تبریک می‌گویم. البته بعد از آن هیچ وقت سعادت دیدار با او را نداشتم اما همیشه در ماشین و هر موقعیتی که دست بدهد از صدای دلنشین او استفاده می‌کنم. چندین و چند بار هم با مصاحبه‌های مختلف او در مجلات گوناگون روبه‌رو شده‌ام که از این خاطره به درستی یاد کرده است.پس از پخش این قطعه تصویری، علی ضیا گفت‌وگوی خود را با رضا صادقی آغاز کرد و از او درباره مو و ریش سپیدش سئوال کرد.رضا صادقی هم در پاسخ گفت: ۳۹ سالم تمام شد و به ۴۰ سالگی قدم گذاشتم. دو دختر دارم و نازشان را می‌خرم. مگر می‌شود موهایم سفید نشود. درباره آقای تارخ هم باید بگویم، ایشان همیشه آنقدر درگیر اتفاقات بزرگ بودند که در دسترس نبودند اما همین که می‌دانم حالشان خوب است خوشحالم. آنقدر این مرد برایم بزرگ است که حتی اگر شماره‌اش را داشته باشم به خودم می‌گویم زنگ بزنم چه بگویم؟هر کسی بگوید گرسنه‌ام یا کار ندارم، به او انگ می‌زننداین خواننده پاپ درباره راز چند سال محبوبیت برای قشرهای مختلف گفت: من تنها کاری که کردم این بود که همیشه خودم بودم، کنار مردمم بودم و حرفی که زده‌ام فارغ از مرده باد و زنده باد بوده است. خیلی‌ها درباره هفتادی‌ها و هشتادی‌ها و نودی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که مزاح است. به نظرم آن‌ها نگاه خیلی دقیقی دارند و من یا هر هنرمند دیگری باید برای آن‌ها برنامه خاص خودشان را داشته باشیم.صادقی درباره واکنش بی‌ادبانه برخی از کاربران فضای مجازی نسبت به خودش اظهار کرد: کسی که در فضای مجازی فحش می‌دهد خیلی خشم درون دارد اما او همسایه و همشهری و همخاک من است و چه بهتر که بیاید و در صفحه من خشمش را تخلیه کند تا این که بخواهد به سطح شهر برود و زن‌آزاری و بچه‌آزاری و دخترآزاری کند. عیبی ندارد اگر بیایند خشمشان را در صفحه مجازی من خالی کنند. همانطور که من بی‌اجازه با صدایم وارد خانه مردم می‌شوم، آن‌ها هم اجازه دارند بیایند در صفحه من و هرچه می‌خواهند بنویسند. این روزها آستانه طاقت هیچکس به اندازه نیست. هرکسی بگوید من گرسنه‌ام یا کار ندارم به او انگ می‌زنند. از صداوسیما ممنونم که فضایی برای طرح این مسائل فراهم می‌کند اما این فضاها آنقدر کم است که ممکن است به ما بگویند شما پشتتان به جایی گرم است که می‌توانید این چیزها را بگویید.اگر می‌گویم از رای به روحانی پشیمانم دلایل موجه دارمخواننده «وایسا دنیا» درباره موضع گیری‌های سیاسی‌اش گفت: اینکه می‌گویند تو مگر سواد سیاسی داری که حرف می‌زنی را قبول ندارم. مگر قرار است ۸۰ میلیون نفر فوق لیسانس علوم سیاسی داشته باشند که رای بدهند؟ پس اگر اینطور باشد من که لیسانس علوم سیاسی ندارم، دوره‌های بعد نمی‌توانم رای بدهم! من به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارم نسبت به کسی که به عنوان خدمتگزار مردم قرار است نگاه آن‌ها را مثبت کند، اظهار نظر کنم. من اگر حرفی زدم و اظهار پشیمانی کردم به خاطر دلایل بسیار موجهی است که روبرویم است. همسایه‌هایی که حالشان بد است. عزیزی در نجف‌آباد مرا بغل کرد و تولدم را تبریک گفت و در آغوشم گریه کرد. گفت هر بار سعی کردم هدیه کوچکی برایت بیاورم اما این بار فقط پولم به بلیت رسید.او افزود: من زمانی که آقای روحانی رییس جمهور شدند متنی نوشتم مبنی بر اینکه امیدوارم چیزهایی که گفتید انجام شود. من هم وارد مسائل سیاسی نمی‌شوم فقط می‌گویم همسایه‌ام و هوادارم گرسنه است. شاید به همین دلیل تولد امسال رویم نشد کسی را دعوت کنم. فقط خودم بودم، دو تا دخترهایم، همسرم و پدر خانمم.صادقی درباره لغو برخی کنسرت‌ها اظهار کرد: بعضی‌ها می‌گویند چرا کنسرت می‌گذارید؟ اما من یک نکته را می‌گویم شما ما را کنار بگذارید، اما خواهید دید که ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر در کنار ما با برگزاری یک کنسرت برای خانواده‌شان نان می‌برند. کسانی که هم فکر کردند لغو کنسرت کار خوبی است و می‌تواند مردم را تسکین دهد دمشان گرم که این کار را می‌کنند.او در پاسخ به این که پس با سیروان خسروی آشتی کرده‌اید، گفت: من با کسی قهر نیستم.این خواننده در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: بعضی‌ها فکر می‌کنند ما برای هر کنسرت یک میلیارد می‌گیریم اگر اینطور بود که من بعد از کنسرت سوم کاندیدای ریاست جمهوری می‌شدم! اشکال من سلبریتی است که خانه و ماشین اجاره‌ای و قسطی را به نام خودم می‌زنم و عکس آن را در صفحات مجازی می‌گذارم. من یک آدم اجتماعی هستم، سیاسی بودن را هم دوست ندارم. اگر حرفی که می‌زنم سیاسی تلقی می‌شود چون به معیشت مردم ربط دارد، به خوانندگی و هنر من ربط دارد.صادقی درباره اینکه گفته بود از رای دادن به روحانی پشیمان است، توضیح داد: از رای‌ام پشیمان نیستم اما توقع این شرایط را نداشتم. اذعان دارم بعضی اتفاقات تقصیر دولت مردان نیست. گاهی اتفاقاتی در شهرهایمان می‌بینیم که نمی‌دانیم چه بگوییم.او با روایت زندگی مادربزرگی که دخترش اعتیاد دارد و در شرایط سخت از نوه‌هایش مراقبت می‌کند، تاکید کرد: چطور است که یک نفر می‌تواند سه هزار و پنج هزار و هشت هزار میلیارد اختلاس کند و ما آنقدر این‌ها را شنیده‌ایم که دیگر اعداد و ارقام شوخی شده‌اند در حالی که اگر یک پنجم این‌ها را می‌توانستیم برای مردممان خرج کنیم از این حال و روز درمی‌آمدند.اگر کاری نمی‌کنیم حداقل در تلویزیون نگوییم همه چیز خوب است!خواننده «دیگه مشکی نمی‌پوشم» ادامه داد: نمی‌شود که فقط دلمان خوش باشد که این را برداریم آن یکی را بگذاریم تا همه چیز خوب شود! می‌دانیم تحریم هست. زمان جنگ هم بود. من بچه جنگم. آن زمان کسی نمی‌گفت چه کسی راستی است چه کسی چپی و... فقط همه پشت هم بودیم. از مجموعه شما ممنونم که آمدید این لحظه را برایم شیرین کنید از سازمان صداوسیما ممنونم که فرصتی فراهم کرد تا بیایم و این حرف‌ها را بزنم. همه می‌دانیم که همه چیز گل و بلبل نیست. تو را به خدا اگر کاری نمی‌کنید نیایید بگویید همه چیز خوب است! البته من که خیلی وقت است اخبار نمی‌بینم!صادقی در ادامه گفت: بعضی وقت‌ها یک چیزهایی می‌بینیم که باورمان نمی‌شود. تصاویر جوانانی را روی آنتن می‌بینیم که شطرنجی‌شان کرده‌اند و روی استیج نشانشان می‌دهند. همان کسانی که بیلبورد کنسرت‌هایشان در اطراف همین مجموعه صداوسیما هم هست. پس کی می‌خواهیم با هم برادر شویم؟او درباره ایده کنسرت خیابانی اظهار کرد: کنسرت خیابانی عالی و فوق‌العاده است و فقط یک مطلب کوچک دارد. قطعا هوای من خواننده را دارند اما عزیزی که پول می‌دهد و داخل سالن می‌آید و لیزر توی چشمش می‌اندازند، در خیابان چه کارش می‌کنند؟ آیا حال مردم خوب خواهد بود؟ شعار که نمی‌دهیم. شرط من که گفته بودم دوست دارم کنسرت رایگان کنار دریا بگذارم هم همین بود که زن و فرزند مردم محترم بیایند و محترم بروند. جایشان راحت باشد و در امنیت باشند.ماجرای دلخوری رضا صادقی از محمد علیزادهاین خواننده در پاسخ به سوالی درباره دلخوری از محمد علیزاده به خاطر خواندن آهنگی از او تاکید کرد: من محمد علیزاده را خیلی دوست دارم و پیش از این ماجراها، او به طور عجیب و غریبی کنار من بود. من از اینکه او آهنگ مرا خواند ناراحت نشدم ماجرا این بود که وقتی از او پرسیدند چرا خواندی؟ گفت این آهنگ صادقی نیست و فولکلور است. وگرنه هر کس شعر مرا بخواند دارد مرا تبلیغ می‌کند. من صدا و مدل خواندن علیزاده را دوست دارم.در ادامه ضیا نیز توضیح داد: از کانون هواداران شما در شهرهای مختلف ممنونم که همه‌شان کیک گرفتند، مشکی پوشیدند و برای ما ویدئو فرستادند. عذر می‌خواهیم که نمی‌توانیم این ویدئو را پخش کنیم.وی در ادامه توئیت‌های شوخی با صادقی را برای او خواند که صادقی نیز در پاسخ به این نوشته‌ها گفت: از کسانی که توئیت می‌کنند ممنونم. درباره جوک‌ها و لطیفه‌هایی که ساخته بودند این نظر را دارم که در سخت‌ترین شرایط طنازانه عمل می‌کنند.بعد از این بخش از صحبتهای صادقی، تابلو طراحی شده توسط شایان کندری به عنوان هدیه «فرمول یک» به او اهدا شد و او که به شوخی می‌گفت توقع دلار داشته، بیان کرد: شمع ۳۹ سالگی را که فوت می‌کردم خدا را گواه می‌گیرم آرزو کردم سفره مردم پرتر شود.بازیگر فیلم «بی‌خداحافظی» در پاسخ به اینکه فکر می‌کند ۱۰ سال دیگر کجاست، گفت: ۱۰ سال دیگر حتما جای بدی نیستم اما برای این که جای بهتر و بهتری باشم تلاش می‌کنم. با حمایت مردم و دعای پدر و مادر و همسرم و لطف دوستانی مثل شما امیدوارم این اتفاق بیفتد. من دوست دارم فصل تازه‌ای در خوانندگی‌ام رقم بخورد و حالا که دختران کوچکی دارم دلم می‌خواهد از دختران این سرزمین بیشتر حمایت شود. کار دختران فقط کز کردن نیست.شهدا بر سر ما منت دارنداو با بیان اینکه از موسیقی گرفته تا سیاست، همه چیز ابتذال هم دارد، درباره تبریک سال نو در برنامه تحویل سال نوی علی ضیا به خانواده شهدای مدافع حرم که جریان‌ساز شده بود، توضیح داد: من فارغ از مرده باد و زنده باد همیشه حرف‌هایم را زده‌ام. شهدا منت بر سر ما دارند و من ارادت ویژه‌ای نسبت به آن‌ها دارم. یاد بچه‌هایم هم می‌دهم که ممنونشان باشند. دختر من یک واکسن برای سلامتی‌اش می‌زند حالم بد است تو فکر کن که کسی بچه‌اش را ۲۸ سال بزرگ می‌کند و او می‌رود و استخوان برمی‌گردد.این خواننده تصریح کرد: بعضی‌ها می‌گویند خانواده شهدا امتیاز می‌گیرند. آیا شما حاضرید پدرتان را بدهید و بن و کارت سربازی و دانشگاه بگیرید؟ از شهدا ممنونم. فقط همین. البته این را هم بگویم من هیچوقت روی شاخه کسی نرفتم و قبطه شاخه کسی را هم نخوردم از زمینی که به لطف خدا و کرم مرتضی علی به من می‌رسد ریشه می‌گیرم و بالا می‌روم.اگر عصا نداشتم شرخر شده بودم!او در پاسخ به اینکه آیا به خاطر پایش هم از خدا شاکی نبوده، اظهار کرد: بچه‌ها دویدند من چون ندویدم نشستم و خواندم. من با شیطنتی که از خودم سراغ دارم اگر عصا نداشتم حالا شرخری چیزی بودم.این خواننده در پایان صحبت‌های خود از برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود در روز هشتم شهریور خبر داد.   

از رای‌ام پشیمان نیستم اما توقع این شرایط را نداشتم

اگر کاری نمی‌کنیم حداقل در تلویزیون نگوییم همه چیز خوب است!

گراتومیک - رضا صادقی در برنامه «فرمول یک» از حاشیه‌های یکی از پست‌هایش در فضای مجازی مبنی‌ بر پشیمانی از رای دادن به حسن روحانی تا ایده کنسرت خیابانی و... گفت.

علی ضیا، عصر شنبه، ۲۷ مرداد میزبان رضا صادقی (خواننده موسیقی پاپ) بود که به بهانه تولد ۳۹ سالگی‌اش مهمان «فرمول یک» شده بود. صادقی در این برنامه از حاشیه‌های یکی از پست‌هایش در فضای مجازی مبنی‌ بر پشیمانی از رای دادن به حسن روحانی تا ایده کنسرت خیابانی، لغو کنسرت‌ها و شهدای مدافع حرم گفت.

کدام بازیگر استعداد رضا صادقی را کشف کرد؟

در ادامه آیتمی‌ شامل گفت‌وگو با امین تارخ (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) روی آنتن رفت که درباره استعدادیابی رضا صادقی طی سال‌های گذشته گفت: ۱۲، ۱۳ سال پیش بود که در هتلی در بندرعباس آقای صادقی به همراه نوازندگان به عنوان یکی از برنامه‌های پذیرایی، اجرای موسیقی داشتند. آن زمان من حیرت کرده بودم که چنین صدای دلنشین و زیبا و تعلیم دیده‌ای می‌شنوم. حین اجرای یکی از آهنگ‌ها ناخودآگاه بلند شدم و دست زدم و دیگر مهمانان هم بلند شدند.

او در این فیلم افزود: بعد از پایان اجرا کنار صحنه رفتم و به آقای صادقی گفتم شما در شهرستان چه می‌کنید؟ شما هم صدا دارید، هم موسیقی را می‌شناسید، هم خلاقید. اگر به تهران بیایید قطعا موفق می‌شوید. یک سال و اندی بعد او به تهران آمد و کارش را در سطح حرفه‌ای آغاز کرد و رضا صادقی شد که شما می‌شناسید. خدا را شکر می‌کنم که وسیله‌ای شدم که مردم از صدای این نازنین هنرمند بهره ببرند و تولدشان را هم تبریک می‌گویم. البته بعد از آن هیچ وقت سعادت دیدار با او را نداشتم اما همیشه در ماشین و هر موقعیتی که دست بدهد از صدای دلنشین او استفاده می‌کنم. چندین و چند بار هم با مصاحبه‌های مختلف او در مجلات گوناگون روبه‌رو شده‌ام که از این خاطره به درستی یاد کرده است.

پس از پخش این قطعه تصویری، علی ضیا گفت‌وگوی خود را با رضا صادقی آغاز کرد و از او درباره مو و ریش سپیدش سئوال کرد.

رضا صادقی هم در پاسخ گفت: ۳۹ سالم تمام شد و به ۴۰ سالگی قدم گذاشتم. دو دختر دارم و نازشان را می‌خرم. مگر می‌شود موهایم سفید نشود. درباره آقای تارخ هم باید بگویم، ایشان همیشه آنقدر درگیر اتفاقات بزرگ بودند که در دسترس نبودند اما همین که می‌دانم حالشان خوب است خوشحالم. آنقدر این مرد برایم بزرگ است که حتی اگر شماره‌اش را داشته باشم به خودم می‌گویم زنگ بزنم چه بگویم؟

هر کسی بگوید گرسنه‌ام یا کار ندارم، به او انگ می‌زنند

این خواننده پاپ درباره راز چند سال محبوبیت برای قشرهای مختلف گفت: من تنها کاری که کردم این بود که همیشه خودم بودم، کنار مردمم بودم و حرفی که زده‌ام فارغ از مرده باد و زنده باد بوده است. خیلی‌ها درباره هفتادی‌ها و هشتادی‌ها و نودی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که مزاح است. به نظرم آن‌ها نگاه خیلی دقیقی دارند و من یا هر هنرمند دیگری باید برای آن‌ها برنامه خاص خودشان را داشته باشیم.

صادقی درباره واکنش بی‌ادبانه برخی از کاربران فضای مجازی نسبت به خودش اظهار کرد: کسی که در فضای مجازی فحش می‌دهد خیلی خشم درون دارد اما او همسایه و همشهری و همخاک من است و چه بهتر که بیاید و در صفحه من خشمش را تخلیه کند تا این که بخواهد به سطح شهر برود و زن‌آزاری و بچه‌آزاری و دخترآزاری کند. عیبی ندارد اگر بیایند خشمشان را در صفحه مجازی من خالی کنند. همانطور که من بی‌اجازه با صدایم وارد خانه مردم می‌شوم، آن‌ها هم اجازه دارند بیایند در صفحه من و هرچه می‌خواهند بنویسند. این روزها آستانه طاقت هیچکس به اندازه نیست. هرکسی بگوید من گرسنه‌ام یا کار ندارم به او انگ می‌زنند. از صداوسیما ممنونم که فضایی برای طرح این مسائل فراهم می‌کند اما این فضاها آنقدر کم است که ممکن است به ما بگویند شما پشتتان به جایی گرم است که می‌توانید این چیزها را بگویید.

اگر می‌گویم از رای به روحانی پشیمانم دلایل موجه دارم

خواننده «وایسا دنیا» درباره موضع گیری‌های سیاسی‌اش گفت: اینکه می‌گویند تو مگر سواد سیاسی داری که حرف می‌زنی را قبول ندارم. مگر قرار است ۸۰ میلیون نفر فوق لیسانس علوم سیاسی داشته باشند که رای بدهند؟ پس اگر اینطور باشد من که لیسانس علوم سیاسی ندارم، دوره‌های بعد نمی‌توانم رای بدهم! من به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارم نسبت به کسی که به عنوان خدمتگزار مردم قرار است نگاه آن‌ها را مثبت کند، اظهار نظر کنم. من اگر حرفی زدم و اظهار پشیمانی کردم به خاطر دلایل بسیار موجهی است که روبرویم است. همسایه‌هایی که حالشان بد است. عزیزی در نجف‌آباد مرا بغل کرد و تولدم را تبریک گفت و در آغوشم گریه کرد. گفت هر بار سعی کردم هدیه کوچکی برایت بیاورم اما این بار فقط پولم به بلیت رسید.

او افزود: من زمانی که آقای روحانی رییس جمهور شدند متنی نوشتم مبنی بر اینکه امیدوارم چیزهایی که گفتید انجام شود. من هم وارد مسائل سیاسی نمی‌شوم فقط می‌گویم همسایه‌ام و هوادارم گرسنه است. شاید به همین دلیل تولد امسال رویم نشد کسی را دعوت کنم. فقط خودم بودم، دو تا دخترهایم، همسرم و پدر خانمم.

صادقی درباره لغو برخی کنسرت‌ها اظهار کرد: بعضی‌ها می‌گویند چرا کنسرت می‌گذارید؟ اما من یک نکته را می‌گویم شما ما را کنار بگذارید، اما خواهید دید که ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر در کنار ما با برگزاری یک کنسرت برای خانواده‌شان نان می‌برند. کسانی که هم فکر کردند لغو کنسرت کار خوبی است و می‌تواند مردم را تسکین دهد دمشان گرم که این کار را می‌کنند.

او در پاسخ به این که پس با سیروان خسروی آشتی کرده‌اید، گفت: من با کسی قهر نیستم.

این خواننده در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: بعضی‌ها فکر می‌کنند ما برای هر کنسرت یک میلیارد می‌گیریم اگر اینطور بود که من بعد از کنسرت سوم کاندیدای ریاست جمهوری می‌شدم! اشکال من سلبریتی است که خانه و ماشین اجاره‌ای و قسطی را به نام خودم می‌زنم و عکس آن را در صفحات مجازی می‌گذارم. من یک آدم اجتماعی هستم، سیاسی بودن را هم دوست ندارم. اگر حرفی که می‌زنم سیاسی تلقی می‌شود چون به معیشت مردم ربط دارد، به خوانندگی و هنر من ربط دارد.

صادقی درباره اینکه گفته بود از رای دادن به روحانی پشیمان است، توضیح داد: از رای‌ام پشیمان نیستم اما توقع این شرایط را نداشتم. اذعان دارم بعضی اتفاقات تقصیر دولت مردان نیست. گاهی اتفاقاتی در شهرهایمان می‌بینیم که نمی‌دانیم چه بگوییم.

او با روایت زندگی مادربزرگی که دخترش اعتیاد دارد و در شرایط سخت از نوه‌هایش مراقبت می‌کند، تاکید کرد: چطور است که یک نفر می‌تواند سه هزار و پنج هزار و هشت هزار میلیارد اختلاس کند و ما آنقدر این‌ها را شنیده‌ایم که دیگر اعداد و ارقام شوخی شده‌اند در حالی که اگر یک پنجم این‌ها را می‌توانستیم برای مردممان خرج کنیم از این حال و روز درمی‌آمدند.

اگر کاری نمی‌کنیم حداقل در تلویزیون نگوییم همه چیز خوب است!

خواننده «دیگه مشکی نمی‌پوشم» ادامه داد: نمی‌شود که فقط دلمان خوش باشد که این را برداریم آن یکی را بگذاریم تا همه چیز خوب شود! می‌دانیم تحریم هست. زمان جنگ هم بود. من بچه جنگم. آن زمان کسی نمی‌گفت چه کسی راستی است چه کسی چپی و... فقط همه پشت هم بودیم. از مجموعه شما ممنونم که آمدید این لحظه را برایم شیرین کنید از سازمان صداوسیما ممنونم که فرصتی فراهم کرد تا بیایم و این حرف‌ها را بزنم. همه می‌دانیم که همه چیز گل و بلبل نیست. تو را به خدا اگر کاری نمی‌کنید نیایید بگویید همه چیز خوب است! البته من که خیلی وقت است اخبار نمی‌بینم!

صادقی در ادامه گفت: بعضی وقت‌ها یک چیزهایی می‌بینیم که باورمان نمی‌شود. تصاویر جوانانی را روی آنتن می‌بینیم که شطرنجی‌شان کرده‌اند و روی استیج نشانشان می‌دهند. همان کسانی که بیلبورد کنسرت‌هایشان در اطراف همین مجموعه صداوسیما هم هست. پس کی می‌خواهیم با هم برادر شویم؟

او درباره ایده کنسرت خیابانی اظهار کرد: کنسرت خیابانی عالی و فوق‌العاده است و فقط یک مطلب کوچک دارد. قطعا هوای من خواننده را دارند اما عزیزی که پول می‌دهد و داخل سالن می‌آید و لیزر توی چشمش می‌اندازند، در خیابان چه کارش می‌کنند؟ آیا حال مردم خوب خواهد بود؟ شعار که نمی‌دهیم. شرط من که گفته بودم دوست دارم کنسرت رایگان کنار دریا بگذارم هم همین بود که زن و فرزند مردم محترم بیایند و محترم بروند. جایشان راحت باشد و در امنیت باشند.

ماجرای دلخوری رضا صادقی از محمد علیزاده

این خواننده در پاسخ به سوالی درباره دلخوری از محمد علیزاده به خاطر خواندن آهنگی از او تاکید کرد: من محمد علیزاده را خیلی دوست دارم و پیش از این ماجراها، او به طور عجیب و غریبی کنار من بود. من از اینکه او آهنگ مرا خواند ناراحت نشدم ماجرا این بود که وقتی از او پرسیدند چرا خواندی؟ گفت این آهنگ صادقی نیست و فولکلور است. وگرنه هر کس شعر مرا بخواند دارد مرا تبلیغ می‌کند. من صدا و مدل خواندن علیزاده را دوست دارم.

در ادامه ضیا نیز توضیح داد: از کانون هواداران شما در شهرهای مختلف ممنونم که همه‌شان کیک گرفتند، مشکی پوشیدند و برای ما ویدئو فرستادند. عذر می‌خواهیم که نمی‌توانیم این ویدئو را پخش کنیم.

وی در ادامه توئیت‌های شوخی با صادقی را برای او خواند که صادقی نیز در پاسخ به این نوشته‌ها گفت: از کسانی که توئیت می‌کنند ممنونم. درباره جوک‌ها و لطیفه‌هایی که ساخته بودند این نظر را دارم که در سخت‌ترین شرایط طنازانه عمل می‌کنند.

بعد از این بخش از صحبتهای صادقی، تابلو طراحی شده توسط شایان کندری به عنوان هدیه «فرمول یک» به او اهدا شد و او که به شوخی می‌گفت توقع دلار داشته، بیان کرد: شمع ۳۹ سالگی را که فوت می‌کردم خدا را گواه می‌گیرم آرزو کردم سفره مردم پرتر شود.

بازیگر فیلم «بی‌خداحافظی» در پاسخ به اینکه فکر می‌کند ۱۰ سال دیگر کجاست، گفت: ۱۰ سال دیگر حتما جای بدی نیستم اما برای این که جای بهتر و بهتری باشم تلاش می‌کنم. با حمایت مردم و دعای پدر و مادر و همسرم و لطف دوستانی مثل شما امیدوارم این اتفاق بیفتد. من دوست دارم فصل تازه‌ای در خوانندگی‌ام رقم بخورد و حالا که دختران کوچکی دارم دلم می‌خواهد از دختران این سرزمین بیشتر حمایت شود. کار دختران فقط کز کردن نیست.

شهدا بر سر ما منت دارند

او با بیان اینکه از موسیقی گرفته تا سیاست، همه چیز ابتذال هم دارد، درباره تبریک سال نو در برنامه تحویل سال نوی علی ضیا به خانواده شهدای مدافع حرم که جریان‌ساز شده بود، توضیح داد: من فارغ از مرده باد و زنده باد همیشه حرف‌هایم را زده‌ام. شهدا منت بر سر ما دارند و من ارادت ویژه‌ای نسبت به آن‌ها دارم. یاد بچه‌هایم هم می‌دهم که ممنونشان باشند. دختر من یک واکسن برای سلامتی‌اش می‌زند حالم بد است تو فکر کن که کسی بچه‌اش را ۲۸ سال بزرگ می‌کند و او می‌رود و استخوان برمی‌گردد.

این خواننده تصریح کرد: بعضی‌ها می‌گویند خانواده شهدا امتیاز می‌گیرند. آیا شما حاضرید پدرتان را بدهید و بن و کارت سربازی و دانشگاه بگیرید؟ از شهدا ممنونم. فقط همین. البته این را هم بگویم من هیچوقت روی شاخه کسی نرفتم و قبطه شاخه کسی را هم نخوردم از زمینی که به لطف خدا و کرم مرتضی علی به من می‌رسد ریشه می‌گیرم و بالا می‌روم.

اگر عصا نداشتم شرخر شده بودم!

او در پاسخ به اینکه آیا به خاطر پایش هم از خدا شاکی نبوده، اظهار کرد: بچه‌ها دویدند من چون ندویدم نشستم و خواندم. من با شیطنتی که از خودم سراغ دارم اگر عصا نداشتم حالا شرخری چیزی بودم.

این خواننده در پایان صحبت‌های خود از برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود در روز هشتم شهریور خبر داد.

   
رضا صادقی
گفتگوی رضا صادقی در برنامه فرمول یک
2018 / 08 / 19
Reza Sadeghi reza sadeghi news آخرین خبر از رضا صادقی اخبار موسیقی اخبار موسیقی پاپ خبر جدید در مورد رضا صادقی خبرای جدید ازرضا صادقی درباره رضا صادقی رضا صادقی
More